reklama

" Megakino " na Pôrodnici

Iste mi dáte za pravdu milé mamičky , ktoré majú za sebou pôrod v najväčšej nemocnici v Banskej Bystrici , že nájsť gynekologický urgent v tejto nemocnici je prvou zaťažkávajúcou skúškou pred hlavným  predstavením . Alebo , kto ho prvý nájde v životnom ohrození ( v hre sú len dva životy ), dostane sa do ďaľšieho levelu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Veru ja to mám už rok za sebou a priznám sa Vám , že ani teraz bez strachu a desaťkilovej záťaže by som to veru nevedela nájsť.

Našťastie ja som mala po ruke tú najzlatšiu a nenahraditeľnú pôrodnú asistentku Ines Pieckovú , ktorá mi zachránila život a zároveň s vynikajúcim pôrodníkom MUDr. Vodeckým priviedli na svet moje dieťatko.

Za tie štyri dni v nemocnici po pôrode som si myslela , že som na vojenskom výcviku.Posúdte sami :

Ráno vbehla sestra-generál: " Pripravte sa na vizitu ! Zatiaľ , čo naše drobce plakali od hladu , my sme čakali v nariadenej polohe minimálne pol hodinu. Potom nám do izby vošla rota-lekárov , ktorí nám nazreli medzi nohy , čo je nové? Aj by som sa s tým zmierila , veď sú to profesionáli...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Paradoxom všetkého je , že až poobede keď mal službu lekár , ktorého som mala pri pôrode , ktorý si na dnešné časy mimoriadne pedantne a vysoko profesionálne vykonáva svoju prácu , po prehliadnutí zistil , že rana po nasrihnutí hrádze sa veľmi zapálila , čo si oddiel lekárov pri svojej dennej rutinnej prehliadke vôbec nevšimol. Tie bolesti by som nepriala , ani svojim nepriateľom. Musím uznať , že MUdr.Vodecký má aj citlivý a ľudský prístup k mamičkám , čo mne nesmierne pomohlo v mojich ťažkostiach a neposlednom rade mi pomohol krásny " kukuč mojho bábätka "

Keď som na druhý deň dostala hnačku , slušne som to oznámila , ešte som nevedela , akú búdu som si na seba ušila! Kolegyňu-mamičku odsťahovali , prišla upratovačka asi s litrom Sava a tak verte , či neverte , čakala som (keďže mám tučnú fantáziu) , že príde už len protichemická jednotka. S maličkým som sa cítila ako ohrozený druh hmyzu. Našťastie to dobre dopadlo a moje žalúdočné problémy sa ukázali ako zle skombinovaná srava. Veď pri tej , čo dávajú v nemocnici sa ani nečudujem . Som rada , že mám už za tým. Nebolo by však od veci , keby boli detské sestry trochu ľudskejšie. Nechcem ich však hádzať do jedného vreca , nájde sa aj zopár výnimiek.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zároveň tu znie však aj moja otázka : Nešlo by to bez toho niekedy rýchleho (teraz mi prepáčte milí lekári) " odfláknutého " "megakina " ?

Čo keby sa o nás mamičky postaral (s Vaším dovolením) , len jeden lekár pôrodník a jedna pôrodna asistentka ?

Ešte raz Vám ďakujem Za moje dieťatko...

Jana Šťavinová

Jana Šťavinová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som tu a chcem,aby sa Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu